Minum 2 Gelas Ramuan Ini, Lemak Di Perut langsung Hilang

Beritafresh.com - masalah kelebihan berat badan memang menjadi ketakutan tersendiri terutama bagi kaum wanita, walaupun sebenarnya setiap orang pasti mengiinginkan bentuk tubuh yang ideal tak terkecuali tua, muda, wanita, ataupun lelaki. Menyimpan lemak di dalam tubuh memang bukan hal yang baik. Pasalnya lemak menjadi salah satu punca banyak penyakit jika jumlahnya dalam tubuh melebihi rata rata. Sebut saja penyakit strok, Hipertensi, Cancer, Diabetes, dan penyumbatan pembuluh darah, banyak disebabkan kerana obesiti atau kelebihan lemak dalam tubuh.

Selain membahayakan untuk kesihatan, timbunan lemak juga mengganggu penampilan. Terutama di bahagian perut. Bahagian tersebut menjadi salah satu spot yang mudah, lemak. tak heran jika perut kita sangat mudah terlihat berlipat-ganda. Penyebab perut berlemak adalah kebiasaan kita yang mempunyai gaya hidup kurang baik seperti sering snek, makan sebelum tidur, atau hidangan makan yang berlebihan. 

Untuk menghilangkan lipatan lemak di perut, tentu saja kita perlu mengurangkan gaya hidup dan pola makan yang salah selama ini, selain itu juga harus rutin olah raga untuk membakar kalori. Jika masih terasa kurang dan anda ingin menghilangkan lipatan lemak di perut secara cepat, anda boleh mencuba ramuan di bawah ini. Dengan meminum 2 gelas saja ramuan ini boleh membuat lemak di perut langsung hilang. Tidak percaya? sila cuba;

Bahan bahan untuk membuat ramuan penghilang lemak di perut;
  • 1 Gelas air putih (200 cc)
  • 1 potong halia merah
  • 1 buah limau
  • 1 sudu madu
Cara membancuh ramuan dan panduan memakannya;
  • Masak air putih dan halia yang sudah dikupas dan dibersihkan, biarkan hingga mendidih.
  • Selepas itu angkat dan diamkan hingga air menjadi panas.
  • Tambah air perasan lemon dan 1 sudu madu.
  • Minum ramuan ini satu gelas pada pagi hari dan 1 gelas di malam hari.
Untuk mendapatkan hasil yang maksimum, penggunaan secara rutin, selmat mencuba

Subscribe to receive free email updates: