Artis Indra Bekti Dilaporkan Ke Polis Kerana Diduga Gay

Beritafresh.com - kabar mengejutkan datang dari dunia entertainment Indonesia. Pasalnya artis tesohor yang juga merupakan host terkenal bernama Indra Bekti dilaporkan kepada Polis kerana tersangkut kes pencabulan. Lebih gempar, laporan tersebut datang daripada artis lain yang membintangi filem The Raid bernama Lalu Gigih Arsanofa. lalu gigih sendiri merupakan artis yang ikut dalam management yang dikendalikan oleh Indra Bekti. 

Kes yang menghebohkan Indonesia tersebut kini masih menjadi berita hangat kerana dari laporan dan bukti bukti yang diungkap oleh Lalu Gigih mendedahkan bahawa Indra Bekti adalah seorang Gay (penyuka sesama jenis).

Tentu saja kabar tersebut sangat menggemparkan netizen, sebab Indra Bekti memang dikenali sebagai artis ternama dan Host tesohor sejak jaman dulu. namun tak sedikit massa yang emnganggap Lalu gigih pemain filem The Raid hanya mencari sensasi dan kemasyhuran belaka. Hal itu terlihat dari rakaman perbualan telefon antara Indera dan lalu Gigih yang terkesan bahawa gigih si pelapor hanya memancing dan menggiring Indra Bekti untuk mengaku sebagai Gay.
Indra Bekti
Awal kes Indra Bekti dan lalu Gigih bermula saat Lalu Gigih Arsanofa meminta pekerjaan di management Indra, kemudaian pihak indra menjanjikan adanya pekerjaan namun tak kunjung datang. Justru gigih mengaku kerap digoda oleh Indra dan meminta untuk berhubungan badan. lalu gigih menolak namun terus dirayu Indra Bekti. Seperti itulah kronologi yang membuat lalu Gigih merasa tidak selesa kemudian memilih untuk melaporkan Indra Bekti ke Polis. Meski demikian, pihak Indra Bekti menafikan tuduhan tersebut, dan menganggap Lalu gigih hanya mencari populariti semata.

Subscribe to receive free email updates: