Wow, Lihat Keajaiban Yang Berlaku Jika Satu Titik Di Kepala Ini Ditekan

Beritafresh.com - Ada bermacam teknik urut untuk meredakan tekanan pada badan manusia. Terkecuali dapat menyihatkan, urutan jenis ini boleh dapat tingkatkan mood pada seorang. Hebatnya, ada satu titik yang boleh anda urut serta rasa-rasanya seperti habis urut semua tubuh! Titik itu nyatanya ada pas di dalam di antara dua kening anda. Titik ini telah dipakai oleh pengamal di China untuk tingkatkan kepekatan, menyingkirkan sakit kepala, serta mententeramkan kemelut di bahagian mata. Ini bermanfaat untuk anda yang sering bekerja di depan computer dalam tempoh yang lama.

Diambil dari Brightside.me, cukup tekan dengan perlahan-lahan satu titik dibahagian tengah diantara dua alis mata anda. Gerakkan jari anda lurus naik serta turun selama tiga sentimeter. Lantas tekan sepanjang 45 - 60 saat. Tidak perlu masa lama untuk lalu anda rasakan akhirnya.
 
Terkecuali faedah yang dijelaskan diatas, urutan di ruangan ini dapat dapat tingkatkan kecemerlangan kulit terlebih dibahagian mata serta mulut. Apabila sudah mengetahui semuanya faedahnya, telah sediakan anda cobanya? Selamat mengurut!

Subscribe to receive free email updates: