Ramuan Alami Ini Boleh Hilangkan Kanser Dalam 3 Bulan

Penyakit tumor dan kanser seolah menjadi momok yang menakutkan bagi peradaban manusia pada masa ini. Sebab, angka kematian manusia di dunia yang diakibatkan oleh penyakit ini semakin hari semakin tinggi. Kanser dan Tumor memangmenjadi dua penyakit yang berkait rapat dengan pola makan dan gaya hidup pada masa ini. Penyakit ini bahkan tak mengenal kasta, usia, dan dari mana asalnya. Siapa saja berisiko terkena kanser atau tumor. malangnya, penyakit ini tidak dapat dikesan sebelumnya, artinya kita hanya boleh mencegah tanpa tau ada tanda tanda muncul penyakit tersebut.

Banyak usaha yang telah dilakukan oleh pakar perubatan untuk mencari ubat anti kanser, sayangnya belum ada ubat yang mujarab yang dapat mencegah kanser datang. Namun ada cara rawatan yang dapat menghilangkan kanser meski tak seratus peratus. salah satunya ditemui oleh Dr Budwig dari Norway. Doktor ini telah mencari ramuan alami untuk menghilangkan kanser dengan bahan yang murah dan mudah kita temui. Tak tanggung tanggung, kanser ringan yang dialami oleh seroang pesakit boleh hilang dengan terapi ini selama 3 bulan.

Dikutip dari Healthyfood.com Dr Budwig membuat ramuan untuk menyembuhkan penyakin kanser ini daripada keju dan minyak biji rami. Dia membuat ramuan dengan perpaduan dua bahan tersebut dengan komposisi 45 ml minyak biji rami serta 120 gr keju. Kedua-dua bahan tersebut kemudian dicampur hingga menjadi pes yangb kemudian diminumkan kepada pesakit dan dimakan setiap hari selama 6 bulan. Ramuan tersebut dibuat setiap hari agar sentiasa segar, dan selepas diminum 3 bulan perlahan kanser mula menyempit. Ramuan keju dan minyak biji rami ini diketahui mampu meningkatkan daya hidup dan kekebalan tubuh sehingga sel sel dan jaringan tubuh dapat melawan kanser dari dalam.

Subscribe to receive free email updates: